.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم اطلاع گردشگران از جاذبه های آبی گلستان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: یکی از دغدغه های اساسی در صنعت گردشگری، محل گذر بودن استان است که به رغم وجود پتانسیلهای مناسب گردشگری آبی حتی استانهای همجوار نیز از جاذبه های آبی گلستان مطلع نیستند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علی مومنی صبح چهارشنبه در دهمین جلسه ارزیابی فعالیتهای توسعه گردشگری آبی در صنعت آب گلستان، در سطح تاسیساتی نظیر سدها، ابنیه ها و سواحل استان افزود: این امر موجب پنهان ماندن این حوزه از نگاه گردشگران و رکود این صنعت سودآور در استان است.

وی اظهار داشت: با کمک و همدلی همکاران در شرکت آب منطقه ای و اداره کل شیلات با به کارگیری سازه های سبک و تجهیزات دریایی تفریحی می توان امکاناتی مانند جت اسکی، اتوبوس دریایی ، مکانهایی برای پیاده روی تفریحی و ماهیگیری در سازه های آبی و سواحل دریا در استان فراهم آورد.

مومنی همچنین گفت: گردشگری آبی در کنار جاذبه های بی شمار و طبیعی استان مانند صیدگاه های گمیشان، شبه جزیره میانکاله، گل فشان ها و دریا می تواند علاوه بر جذب گردشگران باعث سودآوری قابل توجه ای نیز در این بخش شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان نیز اعلام کرد: در حال حاضر شرکت آب منطقه ای در 4 محور سدهای مخزنی و تاسیسات وابسته، استفاده از رودخانه ها، آبشارها و چشمه ها، آبهای معدنی، گل فشان ها و قناتها و سازه های فرهنگی و تاریخی آب، با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال همفکری و بررسی همکاریهای مشترک است.

این نشست با هدف استفاده از فرصتهای گردشگری و تبدیل استان گلستان به قطب مهم گردشگری آبی، با استفاده و بهره برداری مطلوب از تاسیسات و ابنیه های آبی با حضور معاونین شرکت آب منطقه ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل شیلات، رئیس میراث فرهنگی غرب استان و جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران دفاتر خدماتی مسافرتی برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.